Randomizowana, kontrolowana próba finansowych zachęt do zaprzestania palenia ad 6

Jednak biorąc pod uwagę, że nawet 40% przedwczesnych zgonów w Stanach Zjednoczonych wynika z niezdrowych zachowań, takich jak palenie tytoniu, złe nawyki żywieniowe i siedzący tryb życia, 18 zachęt skierowanych do pacjentów, a nie do ich dostawców, może mieć większy potencjał w zakresie zmiany zachowań zdrowotnych.19 -21 Jednym ze sposobów zachęcania do rzucania palenia byłoby dostosowanie składek na ubezpieczenie zdrowotne w oparciu o status palenia; jednak ukierunkowane płatności za zaprzestanie palenia mają tę zaletę, że są uwolnione od składek na ubezpieczenie zdrowotne, a zatem mogą być bardziej istotne dla ludzi, a tym samym mają większy wpływ na zachowanie. Przewiduje się, że korzyść finansowa dla pracodawców polegająca na rzuceniu palenia przez swoich pracowników wynosi około 3400 USD rocznie3 w wyniku zwiększonej wydajności, zmniejszenia absencji i zmniejszenia częstości występowania chorób. Istnieją również mocne dowody na to, że pracownicy wolą pracować dla firm, które oferują skuteczne i atrakcyjne programy świadczeń24. Jednak niewielu pracodawców oferuje pełny zakres usług związanych z rzucaniem palenia lub programów zaprzestania palenia w miejscu pracy, 8 25 25, częściowo z powodu przekonujących przypadku biznesowego w przypadku takiego zasięgu nie dokonano. Warto zauważyć, że ani interwencja finansowo-motywacyjna, ani interwencja kontrolna w naszym badaniu nie obejmowały ustanowienia programu rzucania palenia; obie interwencje jedynie zachęcały uczestników do korzystania z istniejących programów.
Literatura dotycząca zaprzestania palenia tytoniu sugeruje, że większość nawrotów występuje w ciągu pierwszego miesiąca od zaprzestania, że około 90% nawrotów występuje w ciągu pierwszych 6 miesięcy, 27, a prawdopodobieństwo ciągłej abstynencji w ciągu 20 miesięcy wynosi około 95% w przypadku palaczy. który zakończył rok lub dłużej.12 Nasze ustalenie wskaźników nawrotów między wizytą 9 lub 12 miesięcy a wizytą 15- lub 18-miesięczną (27,3% w grupie kontrolnej i 35,9% w grupie motywacyjnej), które wydają się być być wyższe niż podane w literaturze, może sugerować, że wskaźniki nawrotów różnią się w zależności od tego, czy zaprzestanie palenia tytoniu występuje w obecności lub w przypadku braku zachęt. Ponieważ jednak wskaźniki nawrotów zarówno w grupach motywacyjnych, jak i kontrolnych różnią się od tych w literaturze i biorąc pod uwagę stosunkowo niewielką liczbę uczestników naszego badania, którzy rzucili palenie, nie możemy być pewni, że wskaźniki nawrotów faktycznie różnią się od te wcześniej zgłoszone.
Ponieważ około 90% zakwalifikowanej populacji było białe, a uczestnicy mieli względnie wysoki poziom wykształcenia i dochodów, nasze badanie może mieć ograniczoną generalizowalność dla pracowników o niższym statusie społeczno-ekonomicznym niż dla uczestników naszych badań lub dla członków mniejszościowych grup etnicznych lub etnicznych. Grupa. Ponadto programy zaprojektowane w celu zmiany zachowania mogą mieć niezamierzone konsekwencje, których nie mogliśmy zaobserwować w naszym badaniu. Sądzimy jednak, że jest mało prawdopodobne, aby znaczna liczba osób zaczęła palić, aby kwalifikować się do takich programów motywacyjnych. Badania takie jak ta są przedmiotem uprzedzeń selekcyjnych, ponieważ palacze, którzy dobrowolnie zapisują się do tych programów, mogą być bardziej skłonni (bez względu na to, czy są przypisani do grupy motywacyjnej lub grupy kontrolnej) do rzucenia palenia; trudno jest przewidzieć, jak skuteczne byłyby te programy w populacji obejmującej wszystkich pracowników w danej firmie.
Podsumowując, niniejsze badanie pokazuje, że wskaźniki zaprzestania palenia wśród pracowników firmy, którym podano informacje o programach zaprzestania palenia tytoniu i zachętach finansowych do rzucenia palenia, były znacznie wyższe niż stawki dla pracowników, którzy otrzymali informacje programowe, ale nie otrzymali żadnych zachęt finansowych.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Obsługiwane przez granty z Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorób (RO1 DP000100-01 i RO1 DP001168-01) oraz Departamentu Zdrowia Pensylwanii, który wyraźnie zrzeka się odpowiedzialności za wszelkie analizy, interpretacje lub wnioski.
dr
[przypisy: szczepienie przeciwko żółtaczce, kolejka skierowań do sanatorium, zdjęcie panoramiczne zębów ]

Powiązane tematy z artykułem: kolejka skierowań do sanatorium szczepienie przeciwko żółtaczce zdjęcie panoramiczne zębów